- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 12,073
- Excel Vers. ve Dili
-
İş : Ofis 365 - Türkçe
Ev: Ofis 365 - Türkçe
İyi geceler arkadaşlar.
Ekte bir excel bir de word dosyam var. Excel dosyasında Tabloyu Aç düğmesi ile açılan userform üzerinden dosyada değişiklik yapmayı vs ayarladım. O kısımda şimdilik bir talebim yok.
Talebim şöyle, ekteki word dosyasının 5. sayfasında (bu değişebilir) ÖZEL ESASLAR diye başlayan kırmızı renkli kısımların, excel dosyasındaki Katipler sayfasından alınarak örnekteki gibi doldurulması gerekiyor. Yani Katipler sayfasındaki isimleri alıp başlık olarak worde yazacak, altına numaralandırarak Katipler sayfasının J sütunundan itibaren yazılı görevleri ekleyecek. Kişinin görevleri bitince diğer personele geçecek. Son olarak da en sonraki tebligat sayfasını oluşturacak.
Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
Ekte bir excel bir de word dosyam var. Excel dosyasında Tabloyu Aç düğmesi ile açılan userform üzerinden dosyada değişiklik yapmayı vs ayarladım. O kısımda şimdilik bir talebim yok.
Talebim şöyle, ekteki word dosyasının 5. sayfasında (bu değişebilir) ÖZEL ESASLAR diye başlayan kırmızı renkli kısımların, excel dosyasındaki Katipler sayfasından alınarak örnekteki gibi doldurulması gerekiyor. Yani Katipler sayfasındaki isimleri alıp başlık olarak worde yazacak, altına numaralandırarak Katipler sayfasının J sütunundan itibaren yazılı görevleri ekleyecek. Kişinin görevleri bitince diğer personele geçecek. Son olarak da en sonraki tebligat sayfasını oluşturacak.
Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
Ekli dosyalar
-
227.1 KB Görüntüleme: 47