Selamlar,
Elimdeki çok satırlı bir iş listesinden aşağıdaki kriterlere göre ve FONKSİYONLARLA (MAKRO KULLANMADAN) veri çekmek istiyorum.
1.İş Bitiş Gerçekleşme tarihi boş olan satırları getirsin
2.Seçilen BİRİM adına ve/veya Personel Adına göre süzsün
3.Süzülmüş verileri "taahhüt edilen iş bitiş tarihi"ne göre sıralasın
4.Tarih aralığı seçildiği takdirde yukarıdaki şartlara uygun getirdiği listeyi tarih aralığına göre süzsün
Bu listeden umulan fayda, yöneticilerin veya personelin iş planı yaparken önceliklerini doğru belirleyerek zamanlarını daha etkin kullanmalarıdır. Sorumla ilgili açıklamalar içeren örnek bir dosya ekliyorum. Bu dosyada ana liste Sheet1'de yer almaktadır. Sheet2'de oluşturulmak istenen liste yerinde açıklanmaya çalışılmıştır.
Forumda benzer konular yer alıyor; ilgili olduğunu düşündüklerimi inceledim. Ancak otomatik süzme ve sıralama bir arada olunca yardımınıza ihtiyaç duydum. Şimdiden teşekkür ederim.
Elimdeki çok satırlı bir iş listesinden aşağıdaki kriterlere göre ve FONKSİYONLARLA (MAKRO KULLANMADAN) veri çekmek istiyorum.
1.İş Bitiş Gerçekleşme tarihi boş olan satırları getirsin
2.Seçilen BİRİM adına ve/veya Personel Adına göre süzsün
3.Süzülmüş verileri "taahhüt edilen iş bitiş tarihi"ne göre sıralasın
4.Tarih aralığı seçildiği takdirde yukarıdaki şartlara uygun getirdiği listeyi tarih aralığına göre süzsün
Bu listeden umulan fayda, yöneticilerin veya personelin iş planı yaparken önceliklerini doğru belirleyerek zamanlarını daha etkin kullanmalarıdır. Sorumla ilgili açıklamalar içeren örnek bir dosya ekliyorum. Bu dosyada ana liste Sheet1'de yer almaktadır. Sheet2'de oluşturulmak istenen liste yerinde açıklanmaya çalışılmıştır.
Forumda benzer konular yer alıyor; ilgili olduğunu düşündüklerimi inceledim. Ancak otomatik süzme ve sıralama bir arada olunca yardımınıza ihtiyaç duydum. Şimdiden teşekkür ederim.
Ekli dosyalar
-
24.6 KB Görüntüleme: 30
Son düzenleme: