2 belge arasinda veri transferi ve listeleme

Katılım
15 Aralık 2008
Mesajlar
1
Excel Vers. ve Dili
2007
Merhaba;
Benim yapmayi dusundugum birsey var.Ve yardimlarinizi bekliyorum.

20 adet arac var ve bu araclar yil icinde farkli istasyonlardan yakit aliyorlar. Ben yil sonunda bu yakit fislerindeki bilgileri exelde hazirlayip sarfiyat hesabi yapiyorum.
Sorum bu yakit bilgilerini yazdigim formla ilgili. Her ay icin bir excel belgesi olusturup.Bu belgeyi ikiye bolup, bir tarafa mazot diger tarafa benzin alan araclari tarih ve istasyon bilgisi ile aldigi yakit miktari ile yaziyorum. sonra yil sonunda bu aylik belgelerden araca gore suzup o arac icin hazirlanmis bir baska excel belgesine tarih sirasi ile ve yakit turune gore ayirarak tekrar giriyorum.Sayfa icindeki formulle aylik ne kadar yakit aldigini hesaplayip, 2. kisim olan sarfiyat kismina geciyorum.

Yaptigim islemi ozetlemeye calistim.Size sormak istedigim tum araclar icin tek bir excel belgesi tutsam ve sayfada bir makro yoluyla girilen plaka ve yakit turu bilgisini otomatik olarak her arac icin aylik bazda tuttugum excel belgesine bu belgeler kopyalansa ve siralansa.

Sizce bu mumkun mu? 2 excel belgesi arasinda boyle bir veri transferi olabilir mi?
 
Üst