Ben excelde bi ödeme tablosu oluşturdum. Fakat her yeni veri girişinde birazdaha ağırlaşıyor. Resimdede gördüğünüz üzre çeşitli hizmetler karşılığında ödemeler var ve bunların herbiri ay ay giriliyo ve genel toplamı alınıyo.
Bu öğrenci ödeme tablosunda ( 0-2 yaş, 3-4 yaş ve 5-6 yaş olmak üzre ) üçayrı sınıf var ve her sınıf kendi içinde öğrencilere sahip tabi. her sınıfın öğrencilerinin ödemleri önce öğrenci tum hizmetler toplam, sonra dahil olduğu sınıfın ödemelerinin toplamı ve 3 sınıfın genel toplamı olmak üzere kendi aralarında toplamaları var. Tabloyu yollamak istedim fakat 1 mb uzerinde olduğu için yollayamadım.
Benim sorum bu resimden yola çıkarak kaç ayrı tablo oluşturmam lazım ve tablo içerikleri hakkında yol göztermenizi rica ediyorum.
Şimdiden yardımlarınız ve bilginizi paylaşacağınız için teşekkür ederim...
Bu öğrenci ödeme tablosunda ( 0-2 yaş, 3-4 yaş ve 5-6 yaş olmak üzre ) üçayrı sınıf var ve her sınıf kendi içinde öğrencilere sahip tabi. her sınıfın öğrencilerinin ödemleri önce öğrenci tum hizmetler toplam, sonra dahil olduğu sınıfın ödemelerinin toplamı ve 3 sınıfın genel toplamı olmak üzere kendi aralarında toplamaları var. Tabloyu yollamak istedim fakat 1 mb uzerinde olduğu için yollayamadım.
Benim sorum bu resimden yola çıkarak kaç ayrı tablo oluşturmam lazım ve tablo içerikleri hakkında yol göztermenizi rica ediyorum.
Şimdiden yardımlarınız ve bilginizi paylaşacağınız için teşekkür ederim...
