acces tabloda sütun toplamı

Katılım
25 Aralık 2005
Mesajlar
4,160
Excel Vers. ve Dili
MS Office 2010 Pro Türkçe
Nerede toplatmak istiyorsunuz? Sürekli formdamı, sorgudamı yoksa rapordamı?
 
Katılım
9 Mart 2005
Mesajlar
109
TOPLAMLARIN tabloda olmasını istiyorum. Şöyle açıklıyayım bu tabloyu otomatik form sihirbazında yapıyorum değerleri giriyorum. bu sütundaki değerler tablodaki yerlerini alıyor. fakat bu sütunların toplamları tabloda yer almıyor. Formda toplamları yapıyorum. toplam görünüyor fakat o toplamın tabloyada geçmesini istiyorum. yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
25 Aralık 2005
Mesajlar
4,160
Excel Vers. ve Dili
MS Office 2010 Pro Türkçe
Sayın 53rize,

Tablolar otomatik form sihirbazıyla oluşturulamazlar.

Aceess de tablolara sadece kayıtlar bulunur. Toplamı kaydetmek diye bir şeyi ilk kez sizden duyuyorum.

İyi çalışmalar
 
Katılım
28 Ocak 2007
Mesajlar
1
Excel Vers. ve Dili
2000
ilgili problemi "Query" lerle yapabilirsin sabit "tablo" ve "sanal tablo" oluştur. Daha sonra bir query yap bunuda "Make-Table Query.." ile sanal tabloya bir makro yardımıyla çalıştır sanırım işini görecektir.



Bilgi paylaştıkça çoğalır..
Türküm Türksün Türküz ...
 
Üst