Selam Arkadaslar,
Access ile yeni tanistim cözemedigim bir konuda sizden yardim isteyecektim.
Konu söyle:
Ben 2.el ürünler alan bir firmada calisiyorum,satis icin biri bir mal getirdiginde o kisinin bilgilerini (isim,adres,kimlik numarasi vs gibi) alip
2 nüsha halinde printerden cikartip saticinin imzasini aliyorum.
Birini ona veriyorum biride bana kaliyor.
Bu makbuzu wordde bizim antetli kagidimiza basiyorum.
Fakat bunun access ile cok kolaylasacagini sandigimdan böyle birseyi yapmaya karar verdim.Ayrica kayitlarida databasede tutabilecegim eger yapabilirsem.
Bilgi girisi tablolar falan hepsini hallettim yalniz makbuzu yazdirmak istedigimde alt alta bir sürü kayit siralanaiyor oysaki ben sadece o an girdigim bilgilerin yazdirilmasini istiyorum.
Ve tabikide benim antetli kagidima ve bilgilerin yerlerine oturmasida gerekli.
Bu konuda bir örnek verebilirmisiniz.Yada girilen bilgileri wordde nasil kullanabilirim
Simdiden tesekkürler
Access ile yeni tanistim cözemedigim bir konuda sizden yardim isteyecektim.
Konu söyle:
Ben 2.el ürünler alan bir firmada calisiyorum,satis icin biri bir mal getirdiginde o kisinin bilgilerini (isim,adres,kimlik numarasi vs gibi) alip
2 nüsha halinde printerden cikartip saticinin imzasini aliyorum.
Birini ona veriyorum biride bana kaliyor.
Bu makbuzu wordde bizim antetli kagidimiza basiyorum.
Fakat bunun access ile cok kolaylasacagini sandigimdan böyle birseyi yapmaya karar verdim.Ayrica kayitlarida databasede tutabilecegim eger yapabilirsem.
Bilgi girisi tablolar falan hepsini hallettim yalniz makbuzu yazdirmak istedigimde alt alta bir sürü kayit siralanaiyor oysaki ben sadece o an girdigim bilgilerin yazdirilmasini istiyorum.
Ve tabikide benim antetli kagidima ve bilgilerin yerlerine oturmasida gerekli.
Bu konuda bir örnek verebilirmisiniz.Yada girilen bilgileri wordde nasil kullanabilirim
Simdiden tesekkürler