access iş takip programı için yardım.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Temmuz 2009
Mesajlar
24
Excel Vers. ve Dili
türkçe
merhaba eklemiş olduğum dosyada ben bir form oluşturmak istedim ama biraz başarısızım o yüzden arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var yardım edebilirmisiniz lütfen dosyada benimkullanmak istediğim ana hatlar belirli sadece onu forma dönüştürmek ve girdiğim her bilginin saklanması girilen her bilginin birbiri ile ilişkilendirilmesini daha sonrada düzgün bir şekilde raporlama yapmak istiyorum yardım edebilirmisiniz..
 

Ekli dosyalar

Katılım
2 Mart 2006
Mesajlar
501
Excel Vers. ve Dili
2003 türkçe
taplo ları oluşturmuşsunuz sorgu yapmışsınız form yapmışsınız anlayamadıgım formlarda tek bir metin kutusu ve hepsindede acılan metin kutusu bunları neden böyle yaptınız anlamış degilim size tavsiyem access dersleri bölümünde videolar var onları inceleyiniz sonra programda sihirbazı kullanarak form oluşturmayı sorgu oluşturmayı deneyiniz access i anlamak için deneme yanılma yöntemiyle sihirbazı kullanarak tüm secenekleri deneyiniz bu secenek neyapıyor yapın gözünüzle görerek anlamış olursunuz kolay gelsin

Access Dersanesi bölümünü inceleyiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Temmuz 2009
Mesajlar
24
Excel Vers. ve Dili
türkçe
evet haklısınız ama sorgı oluşturmada biraz zorlanıyorum doğrusu benim istediğim tam olarak access açtığımda oluşturduğum form ekranına tüm bilgileri aynı anda girip kaydetmek aşağıda anlatmak istediğim gibi açılır kutu yaptım çünkü bu formu çok sık kullanıcam o yüzden her defasında yazmak yerine açılır kutudan seçmek istedim yapmak istediğim iş aşağıdaki gibi

Belge Tipi, Bölge Adı, Kullanıcı Kodu, Kullanıcı Adı, Şube Adı, Şube Kodu açılır kutu ile girebileceğim ama daha sonra ilaveler yapabileceğim bi veri olucak
İndeks Adedi, iade Adedi, Paket No, İndeks Tarihi ve Not ise o günkü yapılan işe göre değişen bi şey olduğu için metin kutusu olarak kalabilir

bu yukarıda saydığım verilerin hepsini oluşturduğumuz forma aynı anda girme zorunluluğu olucak hiç biri boş kalmıcak yani doldurulması zorunlu alanlarımız olucak Not hariç tabiki bu kısım isteğe bağlı olucak


oluşturduğumuz formda bilgileri girdikten sonra raporlama yapmamızı sağlıcak bir butonumuz olucak ben o buton ile istediğim gibi değişik şekilde raporlama yapabileyim örnek ; rapor butonuna bastığımda yukarıdaki tüm verileri getirsin yada isteğe bağlı olarak Tarih :23/10/2009 tarihinde yapılan işleri raporla diyebilmeliyim yada Şube Kodu: 55 olan herşeyi raporla gibi

Belge Tipi ; BNM, CVB, FGV, KLM vs
Bölge Adı ; Avrupa, Avrupa1, Anadolu, Anadolu1 vs,
Kullanıcı Kodu;4 karakter olucak HJKL, AD21, GB45 vs
Kullanıcı Adı ; Hakan KALE, Ahmet DERE, Güler BERK vs
Şube Adı ; Çeliktepe, Ankara, Gültepe vs
Şube Kodu ; 4 karakter olucak en fazla 0521, 0456,0123 vs
bu 6 tablo açılan kutu olucak giriş yapan kişi seçebilecek
İndeks Adedi ; yapılan işe göre değşiyor
İade Adedi; yapılan işe göre değşiyor
Paket No; yapılan işe göre değşiyor
İndeks Tarihi; yapılan işe göre değişiyor
Not; isteğe bağlı olucak ama raporda gözükecek

oluşturduğumuz formda yukarıdaki tabloların hepsi zorunlı olucak boş geçemeden kaydet diyemem gerekiyor Not; isteğe bağlı olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst