Selam arkadaşler ben ilk defa access kullanacağım.
Elimde 2 ayrı excel dosyası var. Şöyleki bir tanesi müşteri adları ve adresleri ikincisi ise müşteri bakiyeleri olmak üzere ayrı ayrı dosyalar.
Bunlarda aynı müşteri kodlarını kullanıyorum.Bunları access de birleştirerek bir form oluşturmak istiyorum. Şöyleki bazı benim yazdığım metinler aynı kalacak müşteri adı ve bakiyeler değişecek. Bir bakıma hepsine mutabakat mektubu göndermek gibi.
Nasıl yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
sen_salih@hotmail.com
Elimde 2 ayrı excel dosyası var. Şöyleki bir tanesi müşteri adları ve adresleri ikincisi ise müşteri bakiyeleri olmak üzere ayrı ayrı dosyalar.
Bunlarda aynı müşteri kodlarını kullanıyorum.Bunları access de birleştirerek bir form oluşturmak istiyorum. Şöyleki bazı benim yazdığım metinler aynı kalacak müşteri adı ve bakiyeler değişecek. Bir bakıma hepsine mutabakat mektubu göndermek gibi.
Nasıl yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
sen_salih@hotmail.com