Arkadaşlar ii önce merhaba
şimdi benim sorum :
iki tane ecxel dosyamız var bunların birinde "üyeler" adindaki excelde uyelerin bilgileri bulunmakta, diğer excelde ise "Dilekçe" üyelerin bilgilerinin gelmesini istediğim dilekçe var ...
şimdi "üyeler" excel ine uyelerin bilgilerini giricem ve uye sayisi belli değil alta yenı uyeler eklenicek.. ben bu uye bilgilerini "Dilekçe" deki belirdiğim hücrelere gelmesini istiyorum...
Üye Excel sabit bir yerde durucak ama dileçke varli klasorleri koylayanacak ( bilmiyorum farkedermi..)
Not: daha fazla uye bilgisi (örn. adres falan ) ekliye bilirim.. eklediğim zaman onuda nasil yapıcağimi soylerseni sevinirim.....
Şimdiden yardımlarınız için teşşekkürler...
şimdi benim sorum :
iki tane ecxel dosyamız var bunların birinde "üyeler" adindaki excelde uyelerin bilgileri bulunmakta, diğer excelde ise "Dilekçe" üyelerin bilgilerinin gelmesini istediğim dilekçe var ...
şimdi "üyeler" excel ine uyelerin bilgilerini giricem ve uye sayisi belli değil alta yenı uyeler eklenicek.. ben bu uye bilgilerini "Dilekçe" deki belirdiğim hücrelere gelmesini istiyorum...
Üye Excel sabit bir yerde durucak ama dileçke varli klasorleri koylayanacak ( bilmiyorum farkedermi..)
Not: daha fazla uye bilgisi (örn. adres falan ) ekliye bilirim.. eklediğim zaman onuda nasil yapıcağimi soylerseni sevinirim.....
Şimdiden yardımlarınız için teşşekkürler...