- Katılım
- 2 Kasım 2007
- Mesajlar
- 283
- Excel Vers. ve Dili
- excell-türkçe
arkadaşlar acses de insan kaynakları diye bir tablo oluşturdum....
(adı-soyadı-giriş tarihi-ayrılış tarihi-anne-baba adı-vsvsvs............)
benim istediğim ayrılış tarihini girdikten sonra tablomda görünmemesi.....gizli olarak saklanması....istediğim zaman ortaya çıkarıyım...
sorgular da , raporlarda , forumda vsvs... bu tür kısımlarda ise ayrılışı olan personelin bilgilerin gelmesini istemiyorum..
nasıl yapabilirim.....
teşkürler....
(adı-soyadı-giriş tarihi-ayrılış tarihi-anne-baba adı-vsvsvs............)
benim istediğim ayrılış tarihini girdikten sonra tablomda görünmemesi.....gizli olarak saklanması....istediğim zaman ortaya çıkarıyım...
sorgular da , raporlarda , forumda vsvs... bu tür kısımlarda ise ayrılışı olan personelin bilgilerin gelmesini istemiyorum..
nasıl yapabilirim.....
teşkürler....