Aidat Tablosu

Ayhan2015

Altın Üye
Katılım
23 Ocak 2023
Mesajlar
3
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
08-09-2028
Merhaba arkadaşlar. İleri düzeyde değilim. Orta derece bir excel kullanıcısıyım diyebilirim. Aidat tablosu oluşturmak istiyorum. Bunun için iki tane tablo yapıyorum. Bir tanesi veri girişi için. Buraya girdiğim verileri , ikinci tabloya aktaracağım. İkinci tabloda kimin ne kadar aidat ödediğini , hangi aya ait ödeme yaptığını , hangi ayın aidatını ödemediğini takip edeceğim. Benim sıkıntı yaşadığım konu şu: mesela aylık aidat 500 Tl. Ocak ve şubat aylarında bir üye aidat ödemesi yapmadı. mart ayında 1000 tl ödedi. Bu 1000 tl yi, ocak ve şubat aylarına yazması lazım ikinci tabloda. Ben 1.000 tl. yi toplu olarak getirebiliyorum herhangi bir hücreye. Ya da 1.200 TL. ödeme yaptı. 500 TL. ocak, 500 tl şubat, 200 tl. mart ayına yazması lazım. Çünkü ödemeler düzenli olmuyor.
 

Necdet

Moderatör
Yönetici
Katılım
4 Haziran 2005
Mesajlar
15,353
Excel Vers. ve Dili
Ofis 365 Türkçe
Merhaba,
Örnek dosyanızı paylaşım sitelerinden birine yükleyip açıklamayı da dosyada yaparsanız yardım almanız kolaylaşacaktır.
 

Ayhan2015

Altın Üye
Katılım
23 Ocak 2023
Mesajlar
3
Excel Vers. ve Dili
Microsoft 365 Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
08-09-2028
liste sayfasında girilen verileri aidat tablosuna atması lazım. Önceki dönem borcu varsa ordan, yoksa aylara yazması lazım. Peşin ödeme yapanları sonraki aylara yazması lazım.
 

Ekli dosyalar

Üst