aile bilgileri yardım

Katılım
13 Haziran 2006
Mesajlar
26
arkadaşlar ben excel VBA konusuna yeni başlayanlardayım. bi konuda yardımlarınıza ihtiyacım var. forumu aradım ama genelde dosyaalrı açamadım, umarım sizler yardımcı olursunuz. yapmak istediğim şey; personel bilgilerini girmek ve bu personelin aile bilgilerini tutmak, yani ben personel bilgilerini userformdan giricem, sonra bu personelle ilgili bilgileri (medeni durumu, eşinin bilgileri, çocuklarının bilgileri, okulları ve yaşları vb) ise ayrı bi sayfada tutmak istiyorum. ama personel sayısı çok fazla oldugu için hepsine ayrı bi sayfa açmak yerine başka bir sekilde bu verileri saklamak istiyorum ama hala basaramadım. eğer bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirm. (yol gösterecek programlarda işşime yarayabilir)
 
Katılım
6 Ağustos 2007
Mesajlar
84
Excel Vers. ve Dili
2003 turkçe
bu konuda daha önce toplu katılımla gerçekleştirilen bir proje vardı buradan örnek projenize bazı kodlarla düzenleme yapabilirsiniz

sayın ferhat pazarçevirdi hocamızın önderliğinde ilerlemiştik.

Buradan bakabilirsiniz
 
Katılım
6 Ağustos 2007
Mesajlar
84
Excel Vers. ve Dili
2003 turkçe
şuanda işyerinde olduğum için dosyayı size yollama şansım ne yazıkkı yok

ama evde arşivlediğimi sanıyorum tekrar foruma eklerim ve istediğiniz gibi mail atabilirim

konu hakkında benim de fazla bilgim olmadığından forumda yayınlanan dosyaları arşivler ve içlerinde projeme uygun olan kodları (ç)alıntı olarak kullanırım sizede tavsiye ederim.
 
Üst