Arkadaşlar,
Bir form üzerinde raporda bulunmasını istediğimiz alanları seçerek düğmeye tıkladığımız zaman raporda seçtiğimiz alanlar bulunsun diğer alanlar bulunmasın istiyorum. Ayrı ayrı rapor oluşturmak mesela adres bulunan bir rapor, ve adresin bulunmadığı bir rapor hazırlayıp kaydetmek bir sürü rapor hazırlamak demektir. Bu kullanışlı değil. Form üzerinde yapacağımız alan seçimine göre tek rapor üzerinde bu işi yapmak işin mantıklı olanıdır. Bu konuda elinde örnek olan ya da yardımcı olabilecek arkadaş var mı?. Hazırlık olsun diye veritabanı oluşturdum. Ektedir. İyi çalışmalar. :yardim:
Bir form üzerinde raporda bulunmasını istediğimiz alanları seçerek düğmeye tıkladığımız zaman raporda seçtiğimiz alanlar bulunsun diğer alanlar bulunmasın istiyorum. Ayrı ayrı rapor oluşturmak mesela adres bulunan bir rapor, ve adresin bulunmadığı bir rapor hazırlayıp kaydetmek bir sürü rapor hazırlamak demektir. Bu kullanışlı değil. Form üzerinde yapacağımız alan seçimine göre tek rapor üzerinde bu işi yapmak işin mantıklı olanıdır. Bu konuda elinde örnek olan ya da yardımcı olabilecek arkadaş var mı?. Hazırlık olsun diye veritabanı oluşturdum. Ektedir. İyi çalışmalar. :yardim:
Son düzenleme: