Arama sonuçlarını listboxta sıralama

Katılım
2 Nisan 2010
Mesajlar
31
Excel Vers. ve Dili
2007 professional türkçe
Merhaba,

bir program yaptım evrak arşivleme yapıp kaydetme üzerine. bir userform üzerinde evrak numarası, tarihi, konusu gibi bilgileri girdikten sonra evrakı kaydediyorum. bu yapılan kayıtlarıda listbox üzerinde topluca görebiliyorum ancak şuanda o kadar fazla evrak kaydına sahibim ki listbox üzerinde aradığımı bulmak güçleşmeye başladı bu sebeple anahtar kelime yardımıyla arama yapıp içinde o kelimenin geçtiği tüm evrakların listbox üzerinde görüntülenmesini istiyorum.

Örnek: "iş istek" yazıp arama yaptığımda içinde "iş istek" kelimesi geçen tüm belgelerin listboxta sıralanması tıpkı ctrl+f yapıp ta karşımıza çıkan formda aratıp tümünü bul dediğimizde alta sıralaması gibi..

örnek dosya gönderemiyorum çünkü askerim bulunduğum bilgisayarın internete girebiliyor olması bile bir mucize:)

yardımcı olabileceklere şimdiden çok teşekkürler
 
Katılım
2 Nisan 2010
Mesajlar
31
Excel Vers. ve Dili
2007 professional türkçe
Kimsenin bir fikri yok mu?
 
Üst