Arkadaşlar siteye yeni üye oldum. Excel hakkında bu kadar büyük ve dolu bir forumun olduğunu maalesef yeni öğrendim. artık hep burada olacağım. herkese selamlar...
Geleyim soruma. Ben özel bir ilköğretim okulunda öğretmenim. Benden bir excel sayfasında gelen kayıtları tutmamı istediler. ve tabiki gelen öğrencilerin ödeme şekilleri ile birlikte. Buraya kadar sorun yok. Ancak ekte de gönderdiğim gibi A1 hücresinde seçtiğim bir ödeme şekline göre bir userform çıkacak ve onun içinde o ödeme şekli ile ilgili bilgiler çıkacak. Mesela Banka seçtiğinde her ay yapılacak ödemelerin olduğu checkbox bir pencere çıkacak. hangi ay ödenmişse onun yanındaki chech box seçilmiş olacak.
buraya kadar da belki pek sorun teşkil etmiyor. Ancak her satırdaki farklı bir öğrenci olduğundan dolayı her kayıt için ayrı pencere ve içindeki bilgileri nerede saklayacağı hakkında bir bilgim yok. Bu formu da nasıl getireceğim bilmiyorum. :yardim:
Yardım ederseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
Geleyim soruma. Ben özel bir ilköğretim okulunda öğretmenim. Benden bir excel sayfasında gelen kayıtları tutmamı istediler. ve tabiki gelen öğrencilerin ödeme şekilleri ile birlikte. Buraya kadar sorun yok. Ancak ekte de gönderdiğim gibi A1 hücresinde seçtiğim bir ödeme şekline göre bir userform çıkacak ve onun içinde o ödeme şekli ile ilgili bilgiler çıkacak. Mesela Banka seçtiğinde her ay yapılacak ödemelerin olduğu checkbox bir pencere çıkacak. hangi ay ödenmişse onun yanındaki chech box seçilmiş olacak.
buraya kadar da belki pek sorun teşkil etmiyor. Ancak her satırdaki farklı bir öğrenci olduğundan dolayı her kayıt için ayrı pencere ve içindeki bilgileri nerede saklayacağı hakkında bir bilgim yok. Bu formu da nasıl getireceğim bilmiyorum. :yardim:
Yardım ederseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler...