- Katılım
- 18 Ağustos 2007
- Mesajlar
- 1
- Excel Vers. ve Dili
- office 2003
Merhaba arkadaşlar,
8 ayrı çalışma sayfasında, hafta içi, hafta sonu ve gece mesaiye kalan personellerin fazla mesai saatleri ve ücretleri yer almaktadır.
Aynı personel 1. sayfada gündüz, 3 sayfada gece 7. sayfada hafta sonu mesaiye kalmış olarak görülebilmektedir.
Benim istediğim, ayrı ayrı sayfalara girmeden, tek sayfadan (açılır liste ile olabilir) bütün fazla mesai saatlerini girip, diğer sayfalara kendiliğinden formüller ile dağılması, Ayrıca bir personel silindiği ya da eklendiği zaman aynı değişikliğin, formüller ya da diğer personeller bozulmadan diğer sayfalarda da değişmesi.
Yardımcı olursanız sevinirim.
8 ayrı çalışma sayfasında, hafta içi, hafta sonu ve gece mesaiye kalan personellerin fazla mesai saatleri ve ücretleri yer almaktadır.
Aynı personel 1. sayfada gündüz, 3 sayfada gece 7. sayfada hafta sonu mesaiye kalmış olarak görülebilmektedir.
Benim istediğim, ayrı ayrı sayfalara girmeden, tek sayfadan (açılır liste ile olabilir) bütün fazla mesai saatlerini girip, diğer sayfalara kendiliğinden formüller ile dağılması, Ayrıca bir personel silindiği ya da eklendiği zaman aynı değişikliğin, formüller ya da diğer personeller bozulmadan diğer sayfalarda da değişmesi.
Yardımcı olursanız sevinirim.