Aynı numaraya ait verileri farklı sayfalarda sıralamak

Katılım
13 Şubat 2024
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
excel 2016
Öncelikle Merhaba

Bir excel sayfası oluşturmaya çalışıyorum ancak işin içinden çıkamadım. Bu excel dosyası 3 sayfadan oluşacak. İlk sayfada iş emrine ait bilgiler yer alacak, ikinci sayfada planlı duruş süreleri, üçüncü sayfada arıza kaynaklı duruş süreleri yer alacak. Temel sıkıntım şu ki; ilk sayfada iş emri numaralarını küçükten büyüğe sırala dediğim zaman, diğer sayfalarda iş emrinin karşısında görülen duruş süreleri sıralanmıyor. Bu sebeple 30 dk durmuş bir iş emri başka bir iş emrine ait duruşla eşleştiği için 7 saat durmuş görünüyor.

Aynı zamanda tablo kullanmam lazım, mesela ilk sayfada sadece 4.hattın kaç ton mal ürettiğini, ocak ayında toplam kaç ton üretim yapıldığını vb şeyleri görmem gerekiyor.

Bu konuda yardımcı olabilecek kimse var mı?
 
Katılım
9 Şubat 2022
Mesajlar
203
Excel Vers. ve Dili
Office 2021 Türkçe (x64)
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
09-02-2027
1- Neden verinizi 3 ayrı sayfada tutuyorsunuz? Çoğu zaman tek sayfada tutulması mantıklıdır.
2- Sayfalar arasındaki ilişkiyi sağlamak için DÜŞEYARA, İNDİS /KAÇINCI gibi formüller kullanabilirsiniz.
Forumda bunları aratırsanız, örneği çok. Ama ben olsam, veriyi tek sayfada birleştirir ve sadece PİVOT tablo ile çözüme giderdim.

3 sayfayı tek sayfaya birleştirmeden de, PİVOT Tablo ile 3 sayfadan veri alabilirsiniz. Örnekleri sitede mevcut.

Örnek dosya paylaşın veya tüm sayfalardan gerçekçi örnek satırlar paylaşın, amacınızı ve tam olarak ne yapmak istediğinizi yazın, yardımcı olan çıkacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şubat 2024
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
excel 2016
tek sayfada tutmak için çok fazla veri var, yöneticim excel sayfasının göz kanattığından bahsetti. Daha okunabilir olması açısından böyle bir yöntem denemek istedim.
 
Katılım
9 Şubat 2022
Mesajlar
203
Excel Vers. ve Dili
Office 2021 Türkçe (x64)
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
09-02-2027
yukarıdaki yanıtımı güncelledim.
 
Üst