elimde 20 adet excel çalışma sayfası var ve hepsinin içeriği farklı fakat bütün bu 20 sayfanın bazı sütun ve satırları aynı...örnek olarak ad soyad tarih gibi..
benim istediğim ilk sayfaya ad soyad ve tarihi girdiğimde tüm sayfalara bu verilerin otomatik yazılmasıki 20 sayfaya bidaha tekrar ad soyad tarih gibi vrileri defalarca girmeyeyim... ad soyad tarih burda örnek olarak verilmiştir...
bu işlemi nasıl yaparım? diğer sorumsa farklı isimli iki farklı excel dosyamdan birinden diğerine verileri otomatik nasıl aktarabilirim? İlgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.....
benim istediğim ilk sayfaya ad soyad ve tarihi girdiğimde tüm sayfalara bu verilerin otomatik yazılmasıki 20 sayfaya bidaha tekrar ad soyad tarih gibi vrileri defalarca girmeyeyim... ad soyad tarih burda örnek olarak verilmiştir...
bu işlemi nasıl yaparım? diğer sorumsa farklı isimli iki farklı excel dosyamdan birinden diğerine verileri otomatik nasıl aktarabilirim? İlgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.....