Kardiyak
Altın Üye
- Katılım
- 25 Aralık 2008
- Mesajlar
- 60
- Excel Vers. ve Dili
- 2010 türkçe
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 28-02-2027
exelde veritabanı gibi çalışan bir form yapılabilirmi.
formullerle uğraştım ama olmuyor.
yapmak istediğim;
her başvuran kişi için doldurulan 2 sayfalı bir exel formu var.
şuanki dosya sayısı 150 civarında ,toplam 500ü geçmeyecek sanırım.
benim yapmak istediğim tekbir liste dosyasından bu formlardaki bazı bilgileri listeleyebilmek.
her dosyayı ayrı ayrı açıp elle girerekte bu liste oluşturulabilir tabi.
fakat bunu otomatik yapmanın bir yolu yokmu. klasöre yeni bir başvuru dosyası atılınca otomatik olarak listeye eklenebilirmi. yada listeye sadece dosya adı girilince dosyasından geri kalan bilgileri eklenemezmi.
kendim birşeyler yaptım ama formullerle yapılması imkansız gibi. vbs de bilmiyorum.
şimdeden teşekkürler.
formullerle uğraştım ama olmuyor.
yapmak istediğim;
her başvuran kişi için doldurulan 2 sayfalı bir exel formu var.
şuanki dosya sayısı 150 civarında ,toplam 500ü geçmeyecek sanırım.
benim yapmak istediğim tekbir liste dosyasından bu formlardaki bazı bilgileri listeleyebilmek.
her dosyayı ayrı ayrı açıp elle girerekte bu liste oluşturulabilir tabi.
fakat bunu otomatik yapmanın bir yolu yokmu. klasöre yeni bir başvuru dosyası atılınca otomatik olarak listeye eklenebilirmi. yada listeye sadece dosya adı girilince dosyasından geri kalan bilgileri eklenemezmi.
kendim birşeyler yaptım ama formullerle yapılması imkansız gibi. vbs de bilmiyorum.
şimdeden teşekkürler.
Ekli dosyalar
-
6.2 KB Görüntüleme: 10