Merhaba Arkadaşlar ,
benim sorum ,
yapmak istediğim şey bir excel içinde ayrı sayfalarda Ba-Bs-Fatura icmal ve kdv hesaplaması , sayfalar böyle olacak
BaBs - data - rapor
Kdv İcmal - data - rapor
bununla ilgili şuan çalışmakta olduğum dosyaları gönderiyorum amacım data sayfalarına Kdv icmal ve Ba-Bs bilgileri ayrı ayrı yazmamak birine yazdığımda diğerinde çıksın ve kdv sini hesaplasın
Ekli dosyayı görüntüle BA-BS FORM DÖKÜMÜ.xls
Ekli dosyayı görüntüle KDV.xls
Tek Excelde hepsini toplayabilirmiyim kullandığım muhasebe programı fatura dökümü de vermiyor tek tek el ile yazıyorum
teşekkürler
benim sorum ,
yapmak istediğim şey bir excel içinde ayrı sayfalarda Ba-Bs-Fatura icmal ve kdv hesaplaması , sayfalar böyle olacak
BaBs - data - rapor
Kdv İcmal - data - rapor
bununla ilgili şuan çalışmakta olduğum dosyaları gönderiyorum amacım data sayfalarına Kdv icmal ve Ba-Bs bilgileri ayrı ayrı yazmamak birine yazdığımda diğerinde çıksın ve kdv sini hesaplasın
Ekli dosyayı görüntüle BA-BS FORM DÖKÜMÜ.xls
Ekli dosyayı görüntüle KDV.xls
Tek Excelde hepsini toplayabilirmiyim kullandığım muhasebe programı fatura dökümü de vermiyor tek tek el ile yazıyorum
teşekkürler