benim her şahsa ait farklı excel dosyalarım var. bu dosyaların içinde bilgiler var. fakat bunları tek bir dosyada birleştirmek istiyorum. mesela bütün müşterilerimin adına bi excel dosyası açtım. ahmet.xls , mehmet.xls vs vs diye. bu dosyların içinde müşterilerin adı, adresi, boçları, tlf ları falan... bütün dosyalar tek bir klasörde...
şimdi yapmak istediğim şu.. masaüstüne bir dosya açmak istiyorum. müşterilerim diye. o excel dosyasının içine sadece müşterilerimin adını ve toplam borçlarını devamlı güncellenmesini istiyorum..
çok teşekkür ederim..
şimdi yapmak istediğim şu.. masaüstüne bir dosya açmak istiyorum. müşterilerim diye. o excel dosyasının içine sadece müşterilerimin adını ve toplam borçlarını devamlı güncellenmesini istiyorum..
çok teşekkür ederim..