Merhabalar,
Öncelikle Excel de bir tablo oluşturmaya çalışıyorum. Bu tablo da çok fazla veri yok ama bu zamana kadar hep elle düzenlenerek yapılmış. Ben ise artık daha da kolaylaştırmak istiyorum.
Kafamdaki şeyi şöyle anlatayım, mal satılan kişilerin olduğu bir tablo var. Tabloda ilk sütunda o ürünü alan kişi sayısı giriyoruz. Daha sonra bu sayı 3 ise, onun yanına bu kişilerin bilgilerini girmek için 3 satır ekliyoruz.
Ben ise burada ilk hücrede girdiğim sayı kaç olursa olsun, tablonun otomatik olarak o hücredeki sayı kadar bana yanına bilgileri dolduracağım alanları açmasını istiyorum. Ben "2" yazdığımda, yanına hemen o malı alan kişilerin bilgilerini girmem için, 2 satır açmasını istiyorum. Çünkü teker teker yandaki satırları birleştirmekten falan baya yoruldum.
Umarım sorunumu anlatabilmişimdir. Eğer tablo da özel bilgiler olmasaydı buraya eklerdim. Böyle bir şey yapılabilir mi Excel de?
Öncelikle Excel de bir tablo oluşturmaya çalışıyorum. Bu tablo da çok fazla veri yok ama bu zamana kadar hep elle düzenlenerek yapılmış. Ben ise artık daha da kolaylaştırmak istiyorum.
Kafamdaki şeyi şöyle anlatayım, mal satılan kişilerin olduğu bir tablo var. Tabloda ilk sütunda o ürünü alan kişi sayısı giriyoruz. Daha sonra bu sayı 3 ise, onun yanına bu kişilerin bilgilerini girmek için 3 satır ekliyoruz.
Ben ise burada ilk hücrede girdiğim sayı kaç olursa olsun, tablonun otomatik olarak o hücredeki sayı kadar bana yanına bilgileri dolduracağım alanları açmasını istiyorum. Ben "2" yazdığımda, yanına hemen o malı alan kişilerin bilgilerini girmem için, 2 satır açmasını istiyorum. Çünkü teker teker yandaki satırları birleştirmekten falan baya yoruldum.
Umarım sorunumu anlatabilmişimdir. Eğer tablo da özel bilgiler olmasaydı buraya eklerdim. Böyle bir şey yapılabilir mi Excel de?