- Katılım
- 4 Kasım 2007
- Mesajlar
- 2
- Excel Vers. ve Dili
-
Excel 2003 Vba
Excel 2007 Vba
Merhaba Üstadlar.
Bu benim ilk gönderim o yüzden yalnış yere konu açtıysam lütfen kusura bakmayın.
Elimde iki kitap var ve kasa defteri adlı kitaptaki sağ tarafta bulunan gider verilerini kolay bir şekilde sabit yatırımlar, büro giderleri , personel giderleri, ilhan pamuk ve diğer başlıkları altında sınıflandırıp, açıklamalarını tarihlerini ve meblağlarını başka bir çalışma kitabına aktarmak istiyorum.Aynı zamanda tarihlerinide ay ay sınıflandırıp aktaracağım tablodaki ilgili temmuz ağustos gibi bir sekmeye işlenmesini istiyorum.Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Kasa defteri dosyası ektedir, aynı zamanda verileri aktarmak istediğim dosyanın şablonunuda yolluyorum.İncelerseniz ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
Saygılarımla.
İlgilendiğiniz için teşekürler.
Bu benim ilk gönderim o yüzden yalnış yere konu açtıysam lütfen kusura bakmayın.
Elimde iki kitap var ve kasa defteri adlı kitaptaki sağ tarafta bulunan gider verilerini kolay bir şekilde sabit yatırımlar, büro giderleri , personel giderleri, ilhan pamuk ve diğer başlıkları altında sınıflandırıp, açıklamalarını tarihlerini ve meblağlarını başka bir çalışma kitabına aktarmak istiyorum.Aynı zamanda tarihlerinide ay ay sınıflandırıp aktaracağım tablodaki ilgili temmuz ağustos gibi bir sekmeye işlenmesini istiyorum.Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Kasa defteri dosyası ektedir, aynı zamanda verileri aktarmak istediğim dosyanın şablonunuda yolluyorum.İncelerseniz ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
Saygılarımla.
İlgilendiğiniz için teşekürler.