- Katılım
- 9 Mayıs 2005
- Mesajlar
- 366
- Excel Vers. ve Dili
- Excel 2007 - Türkçe
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 16-09-2021
Selam,
Bir Ana Excel dosyası yapıp bununla bağlantılı diğer 2 yada daha fazla excel dosyası oluşturmak istiyorum...
Yani Ãöyle ana excel dosyasında her ayı gösteren Ocak-Ãubat şeklinde ayrı ayrı ayları gösteren sayfalar şeklinde sayfala ve bu sayfalarda bir tablolar olsun , benim yapmak istediğim diyelim 2.excel dosyasında ocak-şubat-mart tablosu olucak bu tabloda ki değerlerin bağlantısı ana excel dosyasıyla bağlantılı olucak , ana excel dosyasında yaptığım değişiklikler diğer excel dosyalarınada yansıyacak....Biraz karışık gibi oldu ama kısaca Bir ana excel dosyası bunda aylarla dağılmış tablolar diğer excel dosyalarında isteğe göre seçilmiş aylar bunları ben belirliyeceğim ve bu aylardaki tablolardaki değerlerdeki değişkliklerin bağlantısı ana dosyala ile bağlantılı olucak....
Yardımcı olabilecek arkadaşlara teşekkürler....
Bir Ana Excel dosyası yapıp bununla bağlantılı diğer 2 yada daha fazla excel dosyası oluşturmak istiyorum...
Yani Ãöyle ana excel dosyasında her ayı gösteren Ocak-Ãubat şeklinde ayrı ayrı ayları gösteren sayfalar şeklinde sayfala ve bu sayfalarda bir tablolar olsun , benim yapmak istediğim diyelim 2.excel dosyasında ocak-şubat-mart tablosu olucak bu tabloda ki değerlerin bağlantısı ana excel dosyasıyla bağlantılı olucak , ana excel dosyasında yaptığım değişiklikler diğer excel dosyalarınada yansıyacak....Biraz karışık gibi oldu ama kısaca Bir ana excel dosyası bunda aylarla dağılmış tablolar diğer excel dosyalarında isteğe göre seçilmiş aylar bunları ben belirliyeceğim ve bu aylardaki tablolardaki değerlerdeki değişkliklerin bağlantısı ana dosyala ile bağlantılı olucak....
Yardımcı olabilecek arkadaşlara teşekkürler....