- Katılım
- 12 Haziran 2009
- Mesajlar
- 6
- Excel Vers. ve Dili
- OFFİCE 2007-TÜRKÇE
Değerli hocam, bir çalışma kitabı hazırlamaya gayret ediyorum. Dört ana safyadan oluşan çalışma kitabı ve aşağıda özetlemeye çalıştım.
Yardımınızı rica ediyorum.
A-SABİT DEĞERLER ( TANIMLAMALAR )
B-GELİR-GİDER SAYFASI ( Sabit değerler sayfasındaki tek kodun "1001-1001-3000" vs. gibi yazılarak detayların bu sayfaya aktarılması ve bunun dışındaki gelir, giderlerin işlenmesi.
C-SONUÇ MALİYET SAYFASI ( B-GELİR-GİDER sayfasındaki her bir inşaat maliyetinin bu sayfaya ayrı ayrı aktarılması
D-CARİ HESAP-ÇEK/SENET VE NAKİT Kasalarının bir birleriyle koordineli çalışması ve ÖZETLENMESİ.
umarım bu kadar detay için yardımızı esirgemezsiniz benden. Saygılarımı sunuyorum. şimdiden teşekkür ederim.
Yardımınızı rica ediyorum.
A-SABİT DEĞERLER ( TANIMLAMALAR )
B-GELİR-GİDER SAYFASI ( Sabit değerler sayfasındaki tek kodun "1001-1001-3000" vs. gibi yazılarak detayların bu sayfaya aktarılması ve bunun dışındaki gelir, giderlerin işlenmesi.
C-SONUÇ MALİYET SAYFASI ( B-GELİR-GİDER sayfasındaki her bir inşaat maliyetinin bu sayfaya ayrı ayrı aktarılması
D-CARİ HESAP-ÇEK/SENET VE NAKİT Kasalarının bir birleriyle koordineli çalışması ve ÖZETLENMESİ.
umarım bu kadar detay için yardımızı esirgemezsiniz benden. Saygılarımı sunuyorum. şimdiden teşekkür ederim.
Ekli dosyalar
-
335.5 KB Görüntüleme: 27