birden fazla koşula göre Raporlama ve tari sıralaması

Katılım
15 Mart 2014
Mesajlar
20
Excel Vers. ve Dili
2010
türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
11-09-2022
iyi geceler tüm Excel severlere. ve hocalarıma

ekteki örnekte
* Altta olan "DATA-1 VE DATA-2" gibi sayfalardan SECILEN "TEDARIKCI " VE "AY" A GÖRE taranarak, Tedarikçinin yazılı oldugu işlerin hepsi alt alta TARANIP "PLAKA PLAKA İŞ YAPAN PLAKALARIN " İŞ DETAYLARI İLE buraya a4 den itibaren yazdırılması gerekiyor.
yani plaka1 den 1.ayda kaçtane var ise alt alta yazılıp altta alttoplam alınıp, 1 satır boşluk bırakılıp, aynı seçilen tedarikçinin diğer plakasıda aynı şekilde.... olarak ilgilli seçilen tedarikçinin her plakasının raporunu almak istiyorum.
RAPOR AL butonu Rapor alacak ve alınan işleri tarihe göre de sıralayacak
ve plakanın altoplamını alacak, sonra diğer plaka vs...

RAPORU TEMIZLE Rapor sayfasını temizleyecek

NOT VE SORU:
Bu örneği Vba Kod ile bu şekilde yappmakmı mantıklı sizce ?
veya ayrıca, Data ları başka bir dosya olarak ddtutup-dosyalayıp, bu dosyaları açmadan (data dosyaları kapalı olarak) yeni rapor diye bir sayfaya almak mı daha mantıklı çünkü data1 ve 2 nin asılları çok çok sayıda data yani satır içermektedi.
 

Ekli dosyalar

Katılım
15 Mart 2014
Mesajlar
20
Excel Vers. ve Dili
2010
türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
11-09-2022
merhabalar guzel bir hafta sonu dilerim herkese

varmıdır yardımcı olabilecek arkadaşlar...
teşekkürler
 
Üst