Branşa göre hesaplama nasıl yapabilirim

Katılım
23 Şubat 2006
Mesajlar
61
Tabloda Branşlar var. Ödeme tarihleri var Benim istediğim herhangi bir kullanıcı ödeme tarihini seçmişse ilgili aya toplam tutar / Taksit sayısı yapsın
örnek : mesela Kasım ayındayız ödeme tarihi 15.01.2009 ise Tabloda aralık ayını atlasın Ocak ayına ilk taksidini yazsın.
Ben Tablodaki form kutucuğu koyarak yaptım ama bir branşın ödeme tarihi ile yani KASKO ile TRAFİK ödeme başlangıç tarihleri aynı değil farklı olması lazım fakat kutucuğu tıklatınca tüm branşlar etkilerniyor bundan.
en iyi çözüm ödeme başlandıç ayı seçtiricem veya tarihi seçtiricem sonra formül gidecek ödeme başlangıç tarihine bakacak ve ona göre kalan aylarında formüllerini yazacak.
Yardımcı olabilir misiniz.
Teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

Katılım
12 Nisan 2007
Mesajlar
170
Excel Vers. ve Dili
Office XP
Çalışmamın sorununuzu çözüp çözmediği konusunda bilgi verir misiniz?
 
Katılım
23 Şubat 2006
Mesajlar
61
Hocam ben şöyle çözdüm olayı

Çalışmamın sorununuzu çözüp çözmediği konusunda bilgi verir misiniz?

Ekte dosyayı gönderiyorum sanırım benimki çok uzun bir çözüm oldu ama oldu :)

ellerinize sağlık sizin gönderdiğiniz dokumanda işimi görüyor.

Çok teşekkür ederim Alibaskan.
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
Katılım
12 Nisan 2007
Mesajlar
170
Excel Vers. ve Dili
Office XP
Rica ederim. İyi çalışmalar.
 
Üst