Merhabalar
Satışlarımızı Excel de bir tablo halinde her ay için ayrı bir sekme açarak saklıyoruz.
Benim isteğim yerleştirdiğim butona tıklandığında yeni bir sekme oluşturup (Ör:Eylül_Rapor) bu sekmenin içeriğine eylül ayıyla ilgili bazı bilgileri doldurmak.
Mesela toplam satış tutarı, kredi kartıyla yapılan ödemelerin tutarı, nakit ödemelerin tutarı gibi.
Excel ve vb konusunda pek bilgili değilim fakat kod yazmaya elim yatkındır.Bir yol gösterirseniz çok sevinirim.
iyi çalışmalar
Satışlarımızı Excel de bir tablo halinde her ay için ayrı bir sekme açarak saklıyoruz.
Benim isteğim yerleştirdiğim butona tıklandığında yeni bir sekme oluşturup (Ör:Eylül_Rapor) bu sekmenin içeriğine eylül ayıyla ilgili bazı bilgileri doldurmak.
Mesela toplam satış tutarı, kredi kartıyla yapılan ödemelerin tutarı, nakit ödemelerin tutarı gibi.
Excel ve vb konusunda pek bilgili değilim fakat kod yazmaya elim yatkındır.Bir yol gösterirseniz çok sevinirim.
iyi çalışmalar