arkadaşlar öncelikle örnek dosyam yok sizlerin yardımı ile oluşturacağım...
- mevcut olan her biri ayrı çalışma sayfalarından oluşan C/H kayıtlarım var.
-fakat her ay fatura kestiğimde ve tahsilat yaptığımda tek tek herbirine işlemek çok zor oluyor.
yapmak istediğim şu..
yeni bir çalışma sayfasında C/H listesi oluşturarak karşılarına fatura tutarlarını ve/veya
tahsilatları girmek süretiyle herbir sayfaya otomatik olarak göndermesi. fakat bu işlemleri
yaparkende gittiği C/H sayfasında hep bir sonraki satıra inmesidir.
umarım zor olan birşey değildir. excel hakkında çok fazla bilgiye sahip değilim
yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
- mevcut olan her biri ayrı çalışma sayfalarından oluşan C/H kayıtlarım var.
-fakat her ay fatura kestiğimde ve tahsilat yaptığımda tek tek herbirine işlemek çok zor oluyor.
yapmak istediğim şu..
yeni bir çalışma sayfasında C/H listesi oluşturarak karşılarına fatura tutarlarını ve/veya
tahsilatları girmek süretiyle herbir sayfaya otomatik olarak göndermesi. fakat bu işlemleri
yaparkende gittiği C/H sayfasında hep bir sonraki satıra inmesidir.
umarım zor olan birşey değildir. excel hakkında çok fazla bilgiye sahip değilim
yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.