Çağrı Merkezi işlem kodu ile rapor oluşturma

Katılım
21 Mart 2005
Mesajlar
6
Excel Vers. ve Dili
Office xp, Türkçe
Arkadaşlar, Telefon görüşmeleri sonucunda, 3 haneli bir rakam tuşlayarak, ekli dosyadaki rakamlardan oluşan raporu alıyorum. (Örnek:256=İzmir,BilgiSorgula,SistemHatası) v.b. Bu rakamları rapor haline getirmenin formülle bir yolunu aradım, bulamadım. Buradaki sorulara baktım bulamadım. Dosyada detaylı anlatmaya çalıştım. Yardımcı olan olursa çok memnun olurum.
Saygılarımla.
 
Son düzenleme:

muygun

Özel Üye
Katılım
6 Temmuz 2004
Mesajlar
9,181
Excel Vers. ve Dili
Excel-2003 Türkçe
Slm.
Örneklemeniz ile açıklamanız arasında bir çelişki var. Aydınlatırsanız o konuda düzeltilebilir. Gerekli açıklamayı örnek dosyanızda yaptım.
İyi çalışmalar.
 
Katılım
21 Mart 2005
Mesajlar
6
Excel Vers. ve Dili
Office xp, Türkçe
Sayın MUygun çok teşekkür ederim

Öncelikle, ayırdığınız zaman ve gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim.

Mesajda bir çelişki olduğunu farkedip değiştirdim. 3 haneli kodlarda, sadece bölge ve şikayet kodu geçerli olacak. Yani 416 ve 426'nın gideceği yer aynı. 2 +1 toplamda 3 olacak.

Ben formülleri okuyup anlamaya çalışıyorum fakat, 693 adet toplam kod olmasına rağmen sizin formüllerle bölgelere dağıtılan listede 633 adet kod raporlanmış.
 

muygun

Özel Üye
Katılım
6 Temmuz 2004
Mesajlar
9,181
Excel Vers. ve Dili
Excel-2003 Türkçe
Slm.
Açıklamanızla çelişki konusu ortadan kalktı.
eğer raporlamanızda kayıp veri gözüküyorsa;
a)kod hücrelerinin önünde yada sonunda boş değer olabilir.
b)veri çokluğuna göre formüllerdeki adresleri genişletmeniz gerekir.
c)veri tabanında geçen ama raporlamada olmayan bir kodlama olabilir.
İyi çalışmalar.
 
Üst