Soru Çalışma sayfalarında ki verileri tek sayfada toplamak

Katılım
23 Mayıs 2018
Mesajlar
1
Excel Vers. ve Dili
türkçe
Merhaba,

Birden fazla çalışma sayfam var, bu sayfalarda ki mevcut veriler ve yeni eklenen verilerin otomatik olarak tek bir sayfada toplanmasını istiyorum.
Bunu g-sheet'te aşağıda ki formül ile yapabiliyordum;
JavaScript:
=SORT(Query({Sayfa1!A2:K;Sayfa2!A2:K;Sayfa3!A2:K;Sayfa4!A2:K;Sayfa5!A2:K;'Sayfa6'!A2:K;Sayfa7!A2:K;Sayfa8!A2:K;Sayfa9!A2:K;Sayfa10!A2:K;'Sayfa11'!A17:K;Sayfa12!A2:K}; "select * where Col1 is not null"))
Ancak aynı dosyayı excel'e taşımak zorundayım, araştırmalarım sonucunda bir noktaya varamadım.
Konuyla alakalı desteğiniz olabilir mi?
 
Üst