msofuoglu
Altın Üye
- Katılım
- 4 Eylül 2017
- Mesajlar
- 61
- Excel Vers. ve Dili
- 2013 Pro. 64 bit Türkçe ve Office 365
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 27-01-2027
Değerli katılımcı arkadaşlar, herkese iyi günler dilerim. Forumda benzer konuları kendimce araştırdım fakat çözüm bulamadım. Benim sorunum hazırladığım excell'de çalışan puantajda personelin normal çalışma gününü manuel olarak girdiğimde; genel tatil, raporlu günleri, her türlü izinli günlerini hesaplıyor fakat ayın 15'inde işe giren kişinin hafta tatilini hesaplayacak formülü yazmayı başaramadım.
Örnek dosya linki aşağıdadır. Herkese iyi hafta sonları dilerim.
Örnek dosya linki aşağıdadır. Herkese iyi hafta sonları dilerim.