- Katılım
- 19 Haziran 2007
- Mesajlar
- 418
- Excel Vers. ve Dili
- excel 2007
arkadaşlar cari hesap kartı lazım.
nasıl mı olmalı?
1) öncelikle 4 yada beş kalem ürün adı girmek istiyorum ve ürün fiyatlarını tanımlamak istiyorum.
2) müşteriyi ad soyad adres ve tel olarak kaydetmeliyim
3) müşterinin aldığı ürünü varsa peşinatı girip kalanı 5 taksit dediğimde tarihlere dökmeli
4) eğer müşteri taksidini zamanında ödemedi ise ikaz etmeli yada toplam müşterilerin ödeme tarihlerini rapor edebilmeli...
raporda ödendi ise ödendi, ödenmedi ise ödenmedi olarak görmeliyim.
şimdiden saygılarımla...
ekteki dosyaya bakarmısınız?
raporlama konusu çokta önemli değil. fakat tarih dökümü konusunda yardımcı olabilirmisiniz...
nasıl mı olmalı?
1) öncelikle 4 yada beş kalem ürün adı girmek istiyorum ve ürün fiyatlarını tanımlamak istiyorum.
2) müşteriyi ad soyad adres ve tel olarak kaydetmeliyim
3) müşterinin aldığı ürünü varsa peşinatı girip kalanı 5 taksit dediğimde tarihlere dökmeli
4) eğer müşteri taksidini zamanında ödemedi ise ikaz etmeli yada toplam müşterilerin ödeme tarihlerini rapor edebilmeli...
raporda ödendi ise ödendi, ödenmedi ise ödenmedi olarak görmeliyim.
şimdiden saygılarımla...
ekteki dosyaya bakarmısınız?
raporlama konusu çokta önemli değil. fakat tarih dökümü konusunda yardımcı olabilirmisiniz...
Son düzenleme: