Merhaba,
Excel'de oldukça yeniyim.Ekteki excel tablolarında ödemelerimi ve tahsilatlarımı takip ediyorum.Ancak hep faturaları manuel olarak girdiğim ve ödenen faturaları silmek istediğim zaman tekrar hücreleri birleştir gibi uzun uzun düzenlemek zorunda kalıyorum.Her yeni fatura girişimde ve silişimde bu tabloyu tekrardan düzenlemem gerekiyor.
Acaba bunu daha kolay hale getirebilecek bir düzenleme menüler veya user form uygulaması yapılabilir mi?
Excel'de oldukça yeniyim.Ekteki excel tablolarında ödemelerimi ve tahsilatlarımı takip ediyorum.Ancak hep faturaları manuel olarak girdiğim ve ödenen faturaları silmek istediğim zaman tekrar hücreleri birleştir gibi uzun uzun düzenlemek zorunda kalıyorum.Her yeni fatura girişimde ve silişimde bu tabloyu tekrardan düzenlemem gerekiyor.
Acaba bunu daha kolay hale getirebilecek bir düzenleme menüler veya user form uygulaması yapılabilir mi?
Ekli dosyalar
-
8.6 KB Görüntüleme: 145