Arkadaşlar kolay gelsin,
Umarım sorunumu tek mesajda açıklayabilirim.
Ben excel de hazırladığım bir çalışmanın ben veya başkası tarafından yazıcı çıktısı alınırken, çalışma sayfalarında olmayan ( hiç bir şekilde formül şeklinde olmayacak ) fakat çıktı sayfasında bulunmasını istediğim bazı bilgiler olmasını istiyorum.
Örneğin: 2005 yılında hazırlamış olduğum bir dosyanın 2010 yılında çıktısı alınırken çıktı sayfasının en alt kısmına çıktı tarihi atılmasını istiyorum. verdiğim seneler örnek amaçlıdır.
Bu konuda bana yardımcı olur musunuz?
İlginiz için teşekkür ederim...
Umarım sorunumu tek mesajda açıklayabilirim.
Ben excel de hazırladığım bir çalışmanın ben veya başkası tarafından yazıcı çıktısı alınırken, çalışma sayfalarında olmayan ( hiç bir şekilde formül şeklinde olmayacak ) fakat çıktı sayfasında bulunmasını istediğim bazı bilgiler olmasını istiyorum.
Örneğin: 2005 yılında hazırlamış olduğum bir dosyanın 2010 yılında çıktısı alınırken çıktı sayfasının en alt kısmına çıktı tarihi atılmasını istiyorum. verdiğim seneler örnek amaçlıdır.
Bu konuda bana yardımcı olur musunuz?
İlginiz için teşekkür ederim...