Data verileri almak

Katılım
15 Temmuz 2010
Mesajlar
61
Excel Vers. ve Dili
2007
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
22/06/2018
Yeni Açtığım belgede Devamlı değişen personelimin adını giriyorum bu belgeyi 1 ay kullanıyorum belgeyi kapatıp yeni belge açtığımda bu isimleri tekrar girmek zorunda kalıyorum Acaba belli bir data verisi oluşturup bunu yeni açtığım belgede nasıl kullanırım ...
 

1Al2Ver

Altın Üye
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
4,717
Excel Vers. ve Dili
64 Bit TR - Microsoft Office 365 - Win11 Home
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
04-01-2026
Merhaba,

Öneri ;

2003 formatında, şifresiz örnek bir dosya eklerseniz, çabuk ve doğru cevap almanız kolaylaşacaktır.
 
S

Skorpiyon

Misafir
Sayın dilogas,

İşinizi görür mü bilmiyorum ama "Özel Liste" oluşturabilirsiniz.

Araçlar - Seçenekler - Özel Listeler sekmesine tıklatın.
Sol tarafta Yeni Liste seçili iken, sağdaki Liste Girdileri bölümüne girmek istediğiniz isimleri yazınız ve yazım işleminiz bittikten sonra "EKLE" butonuna basınız.

Excel'e dönüp eklemiş olduğunuz isimlerden 1 tanesini herhangi bir hücreye yazın. Hücrenin sağ alt köşesinden tutup aşağı doğru çekin. Listenizdeki diğer personeller otomatik olarak yazılacaktır.

Bu işlemi 1 kez yaptıktan sonra, artık tüm excel belgelerinizde kullanabilirsiniz.
 
Üst