- Katılım
- 30 Mart 2008
- Mesajlar
- 280
- Excel Vers. ve Dili
- Microsoft Office Excel 2003, Türkçe
Ekte göndermiş olduğum dosyada dönemler halinde elektrik fatura ödemeleri yapılmakta ve ödenen fatura bilgileri "yıllık tüketim" sayfasında tüm aboneler için birleştirilecektir. Ekteki dosyada "A" firmasına "yıllık tüketim" sayfasında 2012/01 ve 2012/02 dönemlerine ait faturalar ödendiği görüldüğünden, "harcama talimatı" sayfasının "D" sütununda bulunan "dönemi" kısmında liste olarak doğrulamada 2012/03, 2012/04, 2012/05, 2012/06, 2012/07, 2012/08, 2012/09, 2012/10, 2012/11, 2012/12 çıkmasını istiyorum. Kısacası ödeme yaptığım dönemlerin doğrulama da bulunması istemiyorum. Doğrulama bu işlemi nasıl yapabilirim?
Ekli dosyalar
-
26.7 KB Görüntüleme: 13