Merhabalar.. Forumda ve excelde baya yeniyim o yüzden hangi başlıkta yazmam gerekirdi bilmiyorum,
text dökumana alınmış 300 kadar raporum var, ve bu raporlar içindeki belli bazı satırları excel.de toplamak istiyorum..raporların formatları aynı satır adedi, veri alınacak başlıklar..
bu konuda yardımcı olabilecek biri varmı?
örneğin dosyadaki ;
Bilgisayar
CPU Türü
Fiziksel Bellek/Toplam
OS Adı
alanlarına karşılık gelen giridileri aynı alan isimleri ile excel.de tablo olmasını sağlama istiyorum. ve bunlardan 300 tane kadar var, haliyle elle giriş uzun ve veri giriş hatası riski yüksek. En azından "dış veri al" yöntemine benzer bir yöntem ile manuel olarak dosyayı göstererek verileri import ettirmek istiyorum.
Teşekkürler..
text dökumana alınmış 300 kadar raporum var, ve bu raporlar içindeki belli bazı satırları excel.de toplamak istiyorum..raporların formatları aynı satır adedi, veri alınacak başlıklar..
bu konuda yardımcı olabilecek biri varmı?
örneğin dosyadaki ;
Bilgisayar
CPU Türü
Fiziksel Bellek/Toplam
OS Adı
alanlarına karşılık gelen giridileri aynı alan isimleri ile excel.de tablo olmasını sağlama istiyorum. ve bunlardan 300 tane kadar var, haliyle elle giriş uzun ve veri giriş hatası riski yüksek. En azından "dış veri al" yöntemine benzer bir yöntem ile manuel olarak dosyayı göstererek verileri import ettirmek istiyorum.
Teşekkürler..