Merhaba ,
personel işlemleri ile ilgili veritabanında bire çok ilişkili bir personel ana tablom ve bununla ilişkili 3 farklı tablom (aile, adres, eğitim bilgileri) mevcut tüm bu tablolardan oluşan ve sonuçta; içeriği boş (hiçbir veri bulunmayan) olan alanların tek bir formda ve raporda görüntülenmesini istiyorum. bir de her personel için aile bilgilerinden (anne ve baba), adres bilgilerinden (ev ve devamlı adres) ile eğitim bilgilerinden (ilköğretim) bilgilerinin mutlaka girilmesini, eğer yoksa bunların da sorgu sonucunda gösterilmesini istiyorum. yukarıdaki yapabilmemin bir yolu var mı? varsa nasıl yapabilirim. ekli dosyada bu konuda yaptığım çalışma mevcuttur. lütfen yardımlarınızı esirgemeyiniz.
personel işlemleri ile ilgili veritabanında bire çok ilişkili bir personel ana tablom ve bununla ilişkili 3 farklı tablom (aile, adres, eğitim bilgileri) mevcut tüm bu tablolardan oluşan ve sonuçta; içeriği boş (hiçbir veri bulunmayan) olan alanların tek bir formda ve raporda görüntülenmesini istiyorum. bir de her personel için aile bilgilerinden (anne ve baba), adres bilgilerinden (ev ve devamlı adres) ile eğitim bilgilerinden (ilköğretim) bilgilerinin mutlaka girilmesini, eğer yoksa bunların da sorgu sonucunda gösterilmesini istiyorum. yukarıdaki yapabilmemin bir yolu var mı? varsa nasıl yapabilirim. ekli dosyada bu konuda yaptığım çalışma mevcuttur. lütfen yardımlarınızı esirgemeyiniz.