Ekteki gibi elimde bir excel dosyası ve o dosyada kişilerin ilk calısmaya baslama tarihleri, sirkete giriş tarihleri, cinsiyetleri, askerlikleri gibi bilgileri var. Ben bu bilgilerden
1)Eğer 25 yıl calısarak emekli olma tarihini yazabilmesini
2)Yaş haddine baglı olarak emekli olma tarihini yazmasını istiyorum
Bunu yaparken kişilerin cinsiyetlerini göz önünde tutmasını ve askerlik durumlarını dikkate almasını istiyorum. Acaba bunu nasıl yaparım işin icinden cıkamadım.Her biri icin formul yazmayı dusundum ama o da olmadı. Acaba bu is nasıl otomatize edilir. Simdiden teşekkürler.
1)Eğer 25 yıl calısarak emekli olma tarihini yazabilmesini
2)Yaş haddine baglı olarak emekli olma tarihini yazmasını istiyorum
Bunu yaparken kişilerin cinsiyetlerini göz önünde tutmasını ve askerlik durumlarını dikkate almasını istiyorum. Acaba bunu nasıl yaparım işin icinden cıkamadım.Her biri icin formul yazmayı dusundum ama o da olmadı. Acaba bu is nasıl otomatize edilir. Simdiden teşekkürler.