Merhaba Arkadaşlar benim excelde bir problemim var elimde iki çalışma sayfası mevcut.
birinci sayfada numaralar var örneğin 300 numara
ikinci sayfada da numaralar var örneğin 2000 numara
ben birinci sayfadaki numaraları ikinci sayfada bulup işaretlemek veya ayıklamak istiyorum.
yani birinci sayfadan kopyalayıp ikinci sayfada aratıp tek tek işaretlemek yerine daha hızlı bir fomülü varmı.
inşaAllah anlatabilmişimdir.
Yardımcı olursanız çok makbule geçer.Şimdiden teşekkürler
birinci sayfada numaralar var örneğin 300 numara
ikinci sayfada da numaralar var örneğin 2000 numara
ben birinci sayfadaki numaraları ikinci sayfada bulup işaretlemek veya ayıklamak istiyorum.
yani birinci sayfadan kopyalayıp ikinci sayfada aratıp tek tek işaretlemek yerine daha hızlı bir fomülü varmı.
inşaAllah anlatabilmişimdir.
Yardımcı olursanız çok makbule geçer.Şimdiden teşekkürler
Son düzenleme: