excel içinde word bilgileri listelenir mi?
arkadaşlar bir klasör eçerisindeki word dosyalarını excel içinde listelemek istiyorum ama nasıl yaparım bilemiyorum
isteğim şu
a1 sutununa word dosyasının adı
a2 sutununa word dosyası içerisinden ilk 8 satır yazması
b sutununa word içerisindeki yazıya ait boşluklu karakter sayısı
sonra bir satır boşluk
ve altına aynı formatta diğer dosya bilgileri
böyle alt alta devam edecek
yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar eğer böyle bir şey yapmama yardımcı olursanız çok memnun olurum
ilgilenen arkadaşlarımıza şimdiden çok teşekkür ederim
saygılar...
ekte site içerisinde bir örnek buldum ama bu tam olarak benim istediğim gibi değil belki uzman arkadaşlar bunu benim isetediğim şekilde uyarlayabilirler :dua:
arkadaşlar bir klasör eçerisindeki word dosyalarını excel içinde listelemek istiyorum ama nasıl yaparım bilemiyorum
isteğim şu
a1 sutununa word dosyasının adı
a2 sutununa word dosyası içerisinden ilk 8 satır yazması
b sutununa word içerisindeki yazıya ait boşluklu karakter sayısı
sonra bir satır boşluk
ve altına aynı formatta diğer dosya bilgileri
böyle alt alta devam edecek
yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar eğer böyle bir şey yapmama yardımcı olursanız çok memnun olurum
ilgilenen arkadaşlarımıza şimdiden çok teşekkür ederim
saygılar...
ekte site içerisinde bir örnek buldum ama bu tam olarak benim istediğim gibi değil belki uzman arkadaşlar bunu benim isetediğim şekilde uyarlayabilirler :dua:
Son düzenleme: