Excelde hazırlanan bir listeden veri alarak Word te hazırlanan bir matbuu yazı oluşturulabilir mi. Ne kadar anlatsamda anlaşılmayacak , o yüzden ekteki dosyalara bakmanızı rice edeceğim.
dostum bizim o tipte kullandığımız bir makro var ama adaptasyonu kendin yapman gerekli fikir vermesi açısından kopyalıyorum, kullandığımız mantık şu excelde bir user form yaratıp yazdırılacak kaydı seçiyoruz ardından matbu word dosyasını açıp bu matbu yazının en üst satırından başlamak üzere excel de bulunan bilgileri ekliyoruz
Sizlere daha iyi bir deneyim sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, web sitemizi kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.