- Katılım
- 26 Aralık 2011
- Mesajlar
- 1
- Excel Vers. ve Dili
- 2007
Merhabalar. Excel de müşteri sorun bildirimi için bir şablon oluşturmayı istiyorum. Şablondaki listeden müşteri adı seçilecek ve aşağıdaki sütunlara bu müşterinin bilgileri girilecek. Aynı form üzerinde diğerleri de girilebilecek ama isim değiştiğinde bilgilerde değişmeli, ekleme düzeltme ve kaydetme imkanı olmalı.Nasıl yapılır?
İlginiz için şimdiden teşekkürler.
Sorumu şöyle değiştireyim: Access de sayfa1 adsoyad, sayfa2 ise kimlik bilgilerini tutuyor, bir excel formunda (kartvizit gibi düşünün), adsoyad ve bilgisini getirmek istiyorum. Önerisi olan?
İlginiz için şimdiden teşekkürler.
Sorumu şöyle değiştireyim: Access de sayfa1 adsoyad, sayfa2 ise kimlik bilgilerini tutuyor, bir excel formunda (kartvizit gibi düşünün), adsoyad ve bilgisini getirmek istiyorum. Önerisi olan?
Son düzenleme: