Öncelikle Merhabalar.
Excel'de oluşturulan bir form var. Örneğin İsim,Soyisim,Doğum tarihi, Doğum yeri v.b bilgiler giriyorum. Bu girmiş olduğum bilgileri word belgesinde hazırlanan dilekçe de istenilen yerlere otomatik ve güncel olarak aktarmasını istiyoruz. Acaba bunu nasıl yapabilirim? Eğer mümkünse sade ve tane tane anlatabilirseniz çok sevinirim
İlginiz için şimdiden teşekkürler.
Excel'de oluşturulan bir form var. Örneğin İsim,Soyisim,Doğum tarihi, Doğum yeri v.b bilgiler giriyorum. Bu girmiş olduğum bilgileri word belgesinde hazırlanan dilekçe de istenilen yerlere otomatik ve güncel olarak aktarmasını istiyoruz. Acaba bunu nasıl yapabilirim? Eğer mümkünse sade ve tane tane anlatabilirseniz çok sevinirim
İlginiz için şimdiden teşekkürler.