Excelde kayıt tutma

Katılım
19 Mart 2007
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
hiç i fikrim yok abüü :(
arkadaşlar hayatımda ilk defa bu akşam exel lazım oldu yarın işe başlıyorum.Şimdilik öğrenmem gereken tek şey exelde kayıt nasıl tutulur.Gelen-giden malların,işçilerin mesai saatlernin ve şirketin gelir-giderlerinin kaydını tutucam bunları yapabilmem için ne tawsiye edersiniz,nasıl yapılır bu iş ??Formul falan kullanmam gerekecek mi ?Yoksa sadece bana gelen verileri girip savelicem mi ? Biraz da bu işte tecrübeli arkadaşların yardımına ihtiyacım war tabi..Yani bir şirketin bu kayıtlarını tutmus ne yapılmsı gerektiğini bilen birisilerine..

not:Office 2003 kullanıyorum ve henüz bu akşam başladım anlayabilceğim seviyede anlatırsanız çok sevinirim..
 

Levent Menteşoğlu

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
13 Ekim 2004
Mesajlar
16,056
Excel Vers. ve Dili
Excel 2010-32 bit-Türkçe
Excel 365 -32 bit-Türkçe
Başlangıç düzeyinde olduğunuza göre önce excelde amacınıza uygun tablolar oluşturup sadece verileri elle yazıp kaydetme ile başlayın. Sonrasında ihtiyacınıza göre formüllerle devam edersiniz.
 
Katılım
19 Mart 2007
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
hiç i fikrim yok abüü :(
kurcaladığım kadarıyla formul olusturmayı öğrendim hocam ama programda hali hazırda bulunmayan bir formulu nasıl olusturabilirim ?
Örnek:ben bir malın fiayatını tanımlıcam giden malları kayda geçtiğimde otomatikman gelirler'e fiati giricek..Yani gelirin ne kadar oldugunu...İnsallah anlatabilmisimdir :roll:
 
Son düzenleme:
Üst