Merhaba,
Aşağıda özetleyeceğim konuda yardıma ihtiyacım var.
Örneğin, farklı sınıflardaki öğrencilerin listeleri, farklı excel kitaplarında. Bu listeleri,
1-Farklı kitaplardan tek kitapta nasıl birleştirebilirim? (Burda iki alternatif var, kitapların sayfa sayısı farklı olabilir, eğer zor olacaksa yalnızca ilk sayfaları birleştirmemiz de mümkün)
2-Bir özet tablo haline nasıl getirebilirim?
İlgilenenler için ulaşmak istediğim noktayı özetleyen eki gönderiyorum.
NOT: Office 2007 kullanıyorum, önceki sürümler için çözüm gönderebilirseniz o da makbule geçer.
İlginenlere şimdiden teşekkürler,
Aşağıda özetleyeceğim konuda yardıma ihtiyacım var.
Örneğin, farklı sınıflardaki öğrencilerin listeleri, farklı excel kitaplarında. Bu listeleri,
1-Farklı kitaplardan tek kitapta nasıl birleştirebilirim? (Burda iki alternatif var, kitapların sayfa sayısı farklı olabilir, eğer zor olacaksa yalnızca ilk sayfaları birleştirmemiz de mümkün)
2-Bir özet tablo haline nasıl getirebilirim?
İlgilenenler için ulaşmak istediğim noktayı özetleyen eki gönderiyorum.
NOT: Office 2007 kullanıyorum, önceki sürümler için çözüm gönderebilirseniz o da makbule geçer.
İlginenlere şimdiden teşekkürler,
Ekli dosyalar
-
23.5 KB Görüntüleme: 93