Exceldeki verileri belli düzende Word e alma

Katılım
20 Mart 2006
Mesajlar
23
Arkadaşlar herkeze meraba,

Excelde çok sayıda veriden oluşan bi datam var.Ve bu datayı hergün belli bi düzende süzüp kopyalayıp worde aktarıp ordan mail atıyorum.Bu benim çok zamanımı alıyor.Benim istediğim elimdeki verilerde belli bi sütundaki değerleri baz alıp mesela şehir ismi olsun, 5 tanede sütun olsun , aynı şehir isimli olan satırları ve ona bağlı 5 sütunu kopyalayıp wordun istediğim yerine yapıştırması!Şimdi bunun ne yararı var diyceksiniz. Şöyle ki Kullandığım word dosyasının içinde sabit bi yazı var ve ben o yazıdaki sadece şehir kısmını değiştiriyorum ve excelden o şehiri süzüp worde, yazının altına yapıştırıyorum.Sonra bunu mail atıyorum.Ben şehir kısmına hangi şehri yazarsam o şehri excelden çeken bi makro olursa bu işlem benim için çok daha kısa olucak!(aynı şehirden birden fazla satırda olabilir) Aslında bunu otomatik yollasa daha iyi olur ama oda abartı olur sanırım :)
Umarım sorunumu anlatabilmişimdir, şimdiden teşekkürler
 

Necdet

Moderatör
Yönetici
Katılım
4 Haziran 2005
Mesajlar
15,359
Excel Vers. ve Dili
Ofis 365 Türkçe
Sayın MEVSİM,

Sizin sorunuzun yanıtı word te adres mektup birleştirmede yatıyor.
2003 versiyon için ilgili linki inceleyiniz

http://office.microsoft.com/training/training.aspx?AssetID=RC011205671055

Ofis 2000 için ekteki açıklamayı inceleyiniz (formda aradım ama bulamadım, yeniden ekliyorum)

Açıklamada data olarak dosya excel dosyası da olabilir. Süz işlemi de yapabilirsiniz wordde listelerken.

İyi Çalışmalar
 
Katılım
20 Mart 2006
Mesajlar
23
Sayın YESERTENER,

Verdiğiniz açıklayıcı bilgiler ve emeğiniz için çok teşekkür ederim.Çok yardımcı oldunuz
 
Üst