Arkadaşlar herkeze meraba,
Excelde çok sayıda veriden oluşan bi datam var.Ve bu datayı hergün belli bi düzende süzüp kopyalayıp worde aktarıp ordan mail atıyorum.Bu benim çok zamanımı alıyor.Benim istediğim elimdeki verilerde belli bi sütundaki değerleri baz alıp mesela şehir ismi olsun, 5 tanede sütun olsun , aynı şehir isimli olan satırları ve ona bağlı 5 sütunu kopyalayıp wordun istediğim yerine yapıştırması!Şimdi bunun ne yararı var diyceksiniz. Şöyle ki Kullandığım word dosyasının içinde sabit bi yazı var ve ben o yazıdaki sadece şehir kısmını değiştiriyorum ve excelden o şehiri süzüp worde, yazının altına yapıştırıyorum.Sonra bunu mail atıyorum.Ben şehir kısmına hangi şehri yazarsam o şehri excelden çeken bi makro olursa bu işlem benim için çok daha kısa olucak!(aynı şehirden birden fazla satırda olabilir) Aslında bunu otomatik yollasa daha iyi olur ama oda abartı olur sanırım
Umarım sorunumu anlatabilmişimdir, şimdiden teşekkürler
Excelde çok sayıda veriden oluşan bi datam var.Ve bu datayı hergün belli bi düzende süzüp kopyalayıp worde aktarıp ordan mail atıyorum.Bu benim çok zamanımı alıyor.Benim istediğim elimdeki verilerde belli bi sütundaki değerleri baz alıp mesela şehir ismi olsun, 5 tanede sütun olsun , aynı şehir isimli olan satırları ve ona bağlı 5 sütunu kopyalayıp wordun istediğim yerine yapıştırması!Şimdi bunun ne yararı var diyceksiniz. Şöyle ki Kullandığım word dosyasının içinde sabit bi yazı var ve ben o yazıdaki sadece şehir kısmını değiştiriyorum ve excelden o şehiri süzüp worde, yazının altına yapıştırıyorum.Sonra bunu mail atıyorum.Ben şehir kısmına hangi şehri yazarsam o şehri excelden çeken bi makro olursa bu işlem benim için çok daha kısa olucak!(aynı şehirden birden fazla satırda olabilir) Aslında bunu otomatik yollasa daha iyi olur ama oda abartı olur sanırım
Umarım sorunumu anlatabilmişimdir, şimdiden teşekkürler