Merhaba, ben amatör bir excel kullanıcısıyım.Bir sorum olacaktı.
Elimde bir excel dosyası var.Bu dosyanın b sütününda ad soyad c, d, e, f, sütünlarında adres bilgileri var.şimdi sorum şu.
bu listede yaklaşık 500 kişinin isim soyad ve adres bilgileri var.Ben diyelimki 50 kişiye aynı mektubu göndermek istiyorum.Bu listeden seçeceğim 50 kişinin ad soyad ve adres bilgilerini otomotik olarak word dosyasına aktaracak bir işlem mümkünmü.yani mektubun tüm kısımları aynı olacak fakat sadece adres kısmı farklı olacak ve bende bunları tek tek girmek istemiyorum.
bir yolu varsa ve yardımcı olursanız çok sevinirim.yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
selamlar
Elimde bir excel dosyası var.Bu dosyanın b sütününda ad soyad c, d, e, f, sütünlarında adres bilgileri var.şimdi sorum şu.
bu listede yaklaşık 500 kişinin isim soyad ve adres bilgileri var.Ben diyelimki 50 kişiye aynı mektubu göndermek istiyorum.Bu listeden seçeceğim 50 kişinin ad soyad ve adres bilgilerini otomotik olarak word dosyasına aktaracak bir işlem mümkünmü.yani mektubun tüm kısımları aynı olacak fakat sadece adres kısmı farklı olacak ve bende bunları tek tek girmek istemiyorum.
bir yolu varsa ve yardımcı olursanız çok sevinirim.yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
selamlar