2 şekilde yapabilirsiniz.
word üzerine excel calışma sayfası ekleyebilir, excel tablonuzu kopyalayarak word üzerindeki excel sayfasına aktarabilirsiniz.
bu şekilde tüm verileriniz formüllerle birlikte aktarılmış olur.
diğer yöntem ise word üzerine gerekli satır ve sütunda tablo eklersiniz. exceldeki tablonuzu kopyalayıp word tablosuna yapıştırırsınız. bu şekilde sadece değer olarak yapıştırılmış olur.
Exceldeki tabloyu seçip kopyalarsınız, Wordde Özel yapıştırdan bağ seçerseniz, excelde yaptığınız her değişiklik wordde de kendini gösterir. Ayrıca wordde değişiklik yapmanıza gerek kalmaz.
Sizlere daha iyi bir deneyim sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, web sitemizi kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.